Boern i Heat

Jeg har ikke noget problem at indrømme, at jeg er en nørd. Jeg voksede op en nørd. Virkelig i tegneserier,. Videospil, Schwarzenegger film, fantasy bøger, GI Joes, alle former for dumme lort Så når skateboarding ind i mit liv, jeg blev den største skate nørd, huske alle detaljer om skateboarding muligt. Og nu har jeg en blog, hvor jeg skriver om det banale, hverdagsagtige og tåbelige minutia af skateboarding. Ret skide nørdet.

Men der er helt sikkert meget større nørder derude end mig. For eksempel kunne jeg ikke fortælle dig en forbandet ting om Pokemon. Ligesom jeg ved det eksisterer, og det er et videospil og / eller et kortspil og / eller en tegneserie. Og der er forskellige karakterer og ... Jeg ved ikke engang skide kender. Den eneste viden, jeg har om det er hvad jeg har hentet fra internettet memer. Min ven Lane selv var nødt til at sende mig en YouTube-klip af Pokemon spil så jeg fuldt ud kunne få nogle vittigheder i kommentarerne fra dette klip.

Grunden til jeg smider denne nørd ansvarsfraskrivelse her, er at undskylde for det faktum, at jeg ikke har tænkt mig at være i stand til at gøre super nørdet indeni vittigheder om denne nye skateboard Trading Card Game.



Jeg er sikker på der er uendelige jokes, der skal foretages her om ummmmm hit points? Stamina? Oplev point eller sådan noget? Jeg ved det ikke, men jeg naturligvis ikke vil være at gøre disse vittigheder. Heldigvis for mig hele denne ting er stor nok for en vittighed at stå på sin egen. Det hele er så forvirrende for mig. Hvem fanden er gonna købe disse? Er selv den mest hardcore nørder i verden vil være interesseret i disse? Er der nogen, så ind i kortspil, at de ville opsøge enhver og alle former for dem? Ville disse mennesker engang være i skateboarding? Og hvis der er mennesker, at skide nørdet, der stadig kan lide skateboarding, er der nok af dem til at gøre nogen penge ud af?

Hvem ville finde på denne idé, langt mindre synke penge i det? Jeg sværger til Gud jeg nødt til at finagle min vej ind i et job, hvor jeg bare sidde ind på møder og fortælle folk, hvad der er galt med deres ideer. \ "Dan Watson: Professionel djævelens advokat \" eller noget lort som det. \ "Okay, lad mig få det lige .... du ønsker at lave en handel med kortspil, men med skateboard tricks og faren kort og lort? Hvad fanden er der galt med dig? Tror du virkelig det er en god idé? Hvad forbandede år tror du det er? Gør ikke dette. nu give mig halvdelen af ​​de penge, du skulle gå til spilde på denne idiotiske idé, og jeg vil være på min måde, mange tak. \ "

Dummeste idé nogensinde. Hvordan professionelle navne komme knyttet til denne alligevel? Jeg ved, de er ikke ringer op hver pro individuelt og gør dem et tilbud. Eller endda ringe op hver skater leder og gøre et tilbud. Ville der endda være, at mange professionelle skatere, som har ledere? Der skal være en form for agentur derude med en slags overordnet liste over skatere, der har indvilliget i at lade deres navn og billede blive brugt til alle former for mærkelige lamme lort som denne.

Jeg håber, der er. For hvis der er jeg reaaaaaaaaaaaaaaaaally nødt til at få mine hænder på denne liste. Ligesom seriously.you vil snart

Ingen kommentarer: